ایده پردازی، طراحی و تدوین محتوای چندرسانه ای برند
۱۸ دی ۱۳۹۹۱۳۹۹-۱۰-۲۸ ۱۶:۴۹
ایده پردازی، طراحی و تدوین محتوای چندرسانه ای برند
ایده پردازی، طراحی و تدوین محتوای چندرسانه ای برند
اگر به فکر ثبت در ذهن مخاطب هستید، اگر علاقه مندید تا افراد با دیدن تنها یک نشانه و رنگ به یاد شما و مجموعه تان بیافتند، بدون شک نیاز به طراحی و تدوین هویت بصری دارید. هویت بصری به برند شما شخصیت داده و در حافظه ی دیداری افراد شما را درج خواهد کرد. این طراحی به صلابت مجموعه ی شما کمک کرده و زمانی نقش مهمتری را ایفا خواهد کرد که همراه با ارائه محصول و یا خدمتی با کیفیت باشد.
نام تجاری شما، نشان یا همان لوگو و رنگ سازمانی از بخش های بسیار مهم هویت بصری محسوب می شوند.
در دنیای امروز حتی بو و طعم هم در برخی از کسب و کارها جزو ارکان هویت آنها به شمار می آیند.
لوگو در هویت بصری شامل بخش های مختلفی اعم از تایپوگرافی، مونوگرامو پیکتوگرام بوده که به نسبت و فراخور علاقه ی مدیران مجموعه از آنها استفاده میشود.