در دنیایی زندگی میکنیم که جایگاه یابی در ذهن و قلب انسان ها بیشترین نتیجه را در فرایند رشد کسب و کارها ایجاد میکند و مشتریان بر اساس تداعیات خود از کسب و کارها و خدمات و محصولات آنها، به سمت برندها روی می آورند. پس دنیای ما دنیای برداشت ها و تداعیات ماست برای همین برندینگ یا برندآفرینی با مفهوم جایگاه یابی در ذهن و قلب مشتریان اهمیت پیدا میکند.
در این دوره به صورت مفصل پیرامون سرفصل های زیر صحبت خواهیم کرد.
• بررسی بازار، رقبا و مصرف کنندگان در گام اول برندسازی • برند چیست و برندسازی چیست؟ • مفهوم برند ، فلسفه برند ، برند مانترا • نام گذاری برند • جایگاه سازی برند ( جوهره برند – مدل های جایگاه سازی کلر و کلید برند) ، اهمیت جایگاه سازی صحیح در اقدامات آتی برند • ایجاد تمایز و نقاط تمایز و تشابه در مقایسه با رقبا و نیاز بازار • مفاهیم آگاهی و تداعیات برند • هویت برند…. • بررسی المان های تاثیر گذار در ارزش برند • شخصیت برند بر اساس کهن الگو ها و ۱۲ آرکی تایپ مربوطه با مثال های ملموس • توسعه برند بر اساس جایگاه تدوین شده و معماری سبد برند • بررسی موردکاوی های موفق و ناموفق در توسعه برند • برندسازی در کاروکسب های B2B و خدماتی • تطبیق آمیزه های بازاریابی با جایگاه برند