Branding (برند و برندسازی)

Branding (برند و برندسازی)

Branding (برند و برندسازی)

توضیحات دوره

در دنیایی زندگی میکنیم که جایگاه یابی در ذهن و قلب انسان ها بیشترین نتیجه را در فرایند رشد کسب و کارها ایجاد میکند و مشتریان بر اساس تداعیات خود از کسب و کارها و خدمات و محصولات آنها، به سمت برندها روی می آورند.
پس دنیای ما دنیای برداشت ها و تداعیات ماست برای همین برندینگ یا برندآفرینی با مفهوم جایگاه یابی در ذهن و قلب مشتریان اهمیت پیدا میکند.

در این دوره به صورت مفصل پیرامون سرفصل های زیر صحبت خواهیم کرد.
 

•    بررسی بازار، رقبا و مصرف کنندگان در گام اول برندسازی
•    برند چیست و برندسازی چیست؟
•    مفهوم برند ، فلسفه برند ، برند مانترا
•    نام گذاری برند
•    جایگاه سازی برند ( جوهره برند – مدل های جایگاه سازی کلر و کلید برند) ، اهمیت جایگاه سازی صحیح در اقدامات آتی برند
•    ایجاد تمایز و نقاط تمایز و تشابه در مقایسه با رقبا و نیاز بازار
•    مفاهیم آگاهی و تداعیات برند
•    هویت برند….
•    بررسی المان های تاثیر گذار در ارزش برند
•    شخصیت برند بر اساس کهن الگو ها و ۱۲ آرکی تایپ مربوطه با مثال های ملموس
•    توسعه برند بر اساس جایگاه تدوین شده و معماری سبد برند
•    بررسی موردکاوی های موفق و ناموفق در توسعه برند
•    برندسازی در کاروکسب های B2B و خدماتی
•    تطبیق آمیزه های بازاریابی با جایگاه برند

برنامه درسی خالی است
مدرس تیم تولید محتوا آمیرال
مدت 8 ساعت
ثبت نام کرده 2 دانشجو
زبان English
ضرب الاجل به زودی
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Compare
Wishlist 0
Open wishlist page Continue shopping
Open chat
به راهنمایی نیاز دارید؟
سلام
میتونم کمکتون کنم؟