Employee Experience Management (مدیریت تجربه کارکنان)

Employee Experience Management (مدیریت تجربه کارکنان)

Employee Experience Management (مدیریت تجربه کارکنان)

توضیحات دوره

همیشه شنیده ایم که منابع انسانی مهم ترین منابع سازمان هستند و برای موفقیت کسب و کارها باید بر توسعه و انگیزیش منابع انسانی تاکید شود.
در عصر جدید در رهبری سازمانی، منابع انسانی را سرمایه سازمانی مینامد و بسیار زیاد بر آن تاکید میشود و صاحب نظران تجربه مشتریان را در ارتباط عمیق با تجربه کارکنان میدانند.
لذا سازمان های مشتری مدار و مشتری گرا که گاهی به اشتباه فقط بر ویترین های بیرونی سازمانی تاکید دارند و ظاهر کسب و کار را مرتب میکنند از این اصل دور میمانند که تجربه عالی از برندها در داخل سازمان شکل میگیرد و به بیرون انتقال می یابد.
لذا در این دوره یاد میگیریم که :
۱. به تناسب اندازه سازمان خود، چه فرهنگی را برای رهبری یا مدیریت انتخاب کنیم.
۲. ساختار سازمانی را چگونه طراحی کنیم تا سازمانی چابک با بهره وری بالا داشته باشیم
۳. یکپارچگی استراتژی های کلان سازمان رو چگونه با استراتژی واحدها همگون کنیم تا کسب و کاری هم صدا و هم نوا داشته باشیم
۴. مدل های مدیریت منابع انسانی (داخلی) چگونه میتوانند به ایجاد تجربه مثبت در مشتریان بیرونی منجر شوند.
۵. چه عواملی بر ایجاد انگیزه در منابع انسانی تاثیر می گذارد تا بتوانند بهترین خود باشند
۶. چگونه میتوان با تدابیر مدیریتی بین زندگی شغلی و شخصی منابع انسانی تعادل ایجاد کرد تا موفقیت ها صد چندان شود

برنامه درسی خالی است
مدرس تیم تولید محتوا آمیرال
مدت 0 هفته
ثبت نام کرده 2 دانشجو
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Compare
Wishlist 0
Open wishlist page Continue shopping
Open chat
به راهنمایی نیاز دارید؟
سلام
میتونم کمکتون کنم؟