نحوه ی سیستم سازی و یکپارچگی درون سازمانی

نحوه ی سیستم سازی و یکپارچگی درون سازمانی

نحوه ی سیستم سازی و یکپارچگی درون سازمانی

توضیحات دوره سیستم سازی و یکپارچگی درون سازمانی

یکی از چالش های صاحبان کسب و کار، ناهمگون بودن فعالیت واحدها در جهت اهداف کلان کسب و کار است .
عدم یکپارچگی در واحدهای مختلف سازمانی سبب میشود تا چند صدایی، چند فرهنگی، چند دستوری و چندگانگی در سازمان ایجاد شود و تمرکز کسب و کار بر اهداف کوتاه مدت و بلند مدت را از بین ببرد.
برای رسیدن به تعالی سازمانی که همگرایی واحدهای سازمانی و تحقق اهداف را به همراه دارد، خلق فرهنگ مشارکت در تصمیم گیری و اجرای راهبردها و ایجاد انگیزه در منابع انسانی برای همراهی و هم افزایی مورد نیاز است که میتوان با یک دید کل نگر در سازمان ها ایجاد کرد.
پس در دوره سیستم سازی و یکپارچگی درون سازمانی می آموزیم که چگونه :
۱. با هدف تعالی سازمانی ساختار سازمانی ما چگونه باشد؟
۲. سبک رهبری سازمانی برای مدیریت کسب و کار چگونه انجام شود؟
۳. روابط درون سازمانی با هدف مدیریت دانش سازمان چگونه باشد تا اطلاعات به خوبی در کسب و کار جریان یابد؟
۴. استراتژی ها به تناسب اندازه ی سازمان چگونه تدوین میشوند و چگونه در سازمان تزریق، حمایت و اجرا میشوند؟
۵. رهبران سازمان با چه ویژگی ها و خصوصیات اخلاقی میتوانند سازمان های بزرگ را مدیریت کنند؟
۶. استراتژی MBO (مدیریت مبتنی بر هدف) چگونه اجرا می شود؟
۷. استراتژی MBV (مدیریت مبتنی بر ارزش ها) چگونه اجرا می شود؟

مدرس تیم تولید محتوا آمیرال
مدت 12 هفته
درس 16
ثبت نام کرده 2 دانشجو
زبان English
ضرب الاجل 15 Feb 2019
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Compare
Wishlist 0
Open wishlist page Continue shopping
Open chat
به راهنمایی نیاز دارید؟
سلام
میتونم کمکتون کنم؟