طراحی، اجرا و ارزیابی استراتژی های بازاریابی و بازارسازی

طراحی، اجرا و ارزیابی استراتژی های بازاریابی و بازارسازی

بازاریابی علم شناخت، هدایت و مدیریت نیازهای انسان در زندگی است.
بر اساس ۷p معروف در بازاریابی، اگر محصول مناسبی (Product) را در مکان مناسبی (Place)، با قیمت مناسب (Price) ، با تبلیغات مناسب (Promotion)، توسط انسان های مناسب (People) در فرایندی شفاف (Process) و با شواهد فیزیکی مناسب با جایگاه کسب و کار (Physical Evidence) به بازار ارائه دهیم به مرور زمان جایگاه یابی در ذهن و قلب مخاطب، غنی تر شده و عملیات بازاریابی به شیوه ی صحیح و دانش بنیان صورت گرفته است.

کسب و کارهای ارزش آفرین، علاوه بر تمرکز بر اصول بازاریابی، بر بازارگرایی نیز تاکید دارند که در کنار بازاریابی بر ۳ رکن اساسی تاکید دارد:
۱. مشتری مداری
۲. رقیب گرایی
۳. خلق و تبادل اطلاعات در تمامی واحدهای سازمانی
بازارگرایی سبب میشود در شرایط رقابت کامل که به دلیل کم رنگ شدن مرز فعالیت های کسب و کارها به واسطه ی دهکده ی جهانی، مشتریان به راحتی نیاز خود را از منبع تامین دیگری پاسخ دهند، بتوانیم به صورت روزافزون خدمات و کالاهای کسب و کار خود را توسعه داده و پاسخگوی نیازهای مشتریان باشیم.
"گروه کوچینگ کسب و کار آمیرال" صمیمانه همراه صاحبان کسب و کارها است تا بتوانند تمامی توانمندسازهای کسب و کار خود را بر اساس نگرش های صحیح بازاریابی و بازارگرایی هدایت و راهبری نمایند تا توسعه مستمر کسب و کار صورت پذیرد.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Compare
Wishlist 0
Open wishlist page Continue shopping
Open chat
به راهنمایی نیاز دارید؟
سلام
میتونم کمکتون کنم؟