طراحی، اجرا و ارزیابی استراتژی های بازاریابی و بازارسازی
۱۸ دی ۱۳۹۹۱۳۹۹-۱۰-۲۸ ۱۶:۳۹
طراحی، اجرا و ارزیابی استراتژی های بازاریابی و بازارسازی
طراحی، اجرا و ارزیابی استراتژی های بازاریابی و بازارسازی
بازاریابی علم شناخت، هدایت و مدیریت نیازهای انسان در زندگی است. بر اساس ۷p معروف در بازاریابی، اگر محصول مناسبی (Product) را در مکان مناسبی (Place)، با قیمت مناسب (Price) ، با تبلیغات مناسب (Promotion)، توسط انسان های مناسب (People) در فرایندی شفاف (Process) و با شواهد فیزیکی مناسب با جایگاه کسب و کار (Physical Evidence) به بازار ارائه دهیم به مرور زمان جایگاه یابی در ذهن و قلب مخاطب، غنی تر شده و عملیات بازاریابی به شیوه ی صحیح و دانش بنیان صورت گرفته است.
کسب و کارهای ارزش آفرین، علاوه بر تمرکز بر اصول بازاریابی، بر بازارگرایی نیز تاکید دارند که در کنار بازاریابی بر ۳ رکن اساسی تاکید دارد: ۱. مشتری مداری ۲. رقیب گرایی ۳. خلق و تبادل اطلاعات در تمامی واحدهای سازمانی بازارگرایی سبب میشود در شرایط رقابت کامل که به دلیل کم رنگ شدن مرز فعالیت های کسب و کارها به واسطه ی دهکده ی جهانی، مشتریان به راحتی نیاز خود را از منبع تامین دیگری پاسخ دهند، بتوانیم به صورت روزافزون خدمات و کالاهای کسب و کار خود را توسعه داده و پاسخگوی نیازهای مشتریان باشیم. "گروه کوچینگ کسب و کار آمیرال" صمیمانه همراه صاحبان کسب و کارها است تا بتوانند تمامی توانمندسازهای کسب و کار خود را بر اساس نگرش های صحیح بازاریابی و بازارگرایی هدایت و راهبری نمایند تا توسعه مستمر کسب و کار صورت پذیرد.