ترویج مدل های تعالی سازمانی و رهبری سرمایه انسانی

ترویج مدل های تعالی سازمانی و رهبری سرمایه انسانی

کسب و کارها در فرایند برندینگ و رستگاری خود دو نوع رشد را تجربه میکنند، این دو عبارتند از: رشد درونی سازمانی و رشد برون سازمانی
در رشد درون سازمانی رویکردهای تعالی سازمانی و ارتقا بلوغ سازمانی معنا پیدا میکند و ساختارهای مدیریتی و توسعه منابع انسانی نقش اساسی دارد.
همچنین در رشد برون سازمانی رویکردهای تبلیغات و برندینگ معنا پیدا میکند.
صاحب نظران معتقد هستند که در مسیر موفقیت کسب و کارها اگر زیر ساخت های رشد درون سازمانی ایجاد نشده باشد، تداوم موفقیت برون سازمانی تضمین نمیشود و متاسفانه در اکثر کسب و کارها، مدل فکری اشتباهی با تاکید بر موفقیت بدون زیر ساخت شکل گرفته که عواقب نامطلوبی در ادامه مسیر رشد کسب و کار ایجاد میکند.
در فرایند تعالی سازمانی و توسعه سازمانی، منابع انسانی نقش بسزایی دارند، لذا مدیریت منابع انسانی با رویکرد استراتژیک میتواند ریشه و اساس تمامی استراتژی های کسب و کارها باشد.
همگون بودن ساختار سازمانی و فرهنگ سازمانی با استراتژی های کلان کسب و کار یکی از انتخاب های مدیران تحول آفرین است و پرورش این مدل فکری در کسب و کارها نیازمند مربی دقیقی است که تمامی رفتارهای تاثیرگذار بر فرهنگ سازمانی را از منظر کل نگر بررسی و تحلیل نمایند.
ما در گروه کوچینگ کسب و کار آمیرال با نگاه ۳۶۰ درجه به توسعه مستمر کسب و کارها از منظر درونی و بیرونی می پردازیم و برندینگ داخلی کسب و کارها را در ارجحیت قرار میدهیم.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Compare
Wishlist 0
Open wishlist page Continue shopping
Open chat
به راهنمایی نیاز دارید؟
سلام
میتونم کمکتون کنم؟